INCIPIT EPISTVLARVM LIBER I[I]
  Prima dicte mihi, svmma dicend<e> camena. 1.1.pr
  Flacci epistularum libri titulo tantum dissimiles a ser-
monum sunt. Nam et metrum et materia uerborum et com-
munis adsumptio eadem est. Quos operis sui ultimos esse
ipse testatur, Maecenati cum dicit finire se operam uelle et
philosophiae malle inseruire. 5
  Veian<i>vs armis. Veian<i>us nobilis gladiator post 4.1
multas palmas consecratis Herculi Fundano armis suis in
agellum se contulit. Cuius exemplo dicit aetatem suam et
propositum inpedire, ne in scribendis carminibus perseueret.
  Et cetera lvdicra pono. Ait se depositis leuibus fo- 10.1
mentis animi, id est iocis ac uersibus, transisse ad studium
philosophiae et praecepta animo sapientium condere, quae
postea in usum rectae uitae proferre possit.
  Qvo me dvce, qvo lare tvter. 13.1
  Nulli se sectae addictum ait, sed ex omnibus quidquid
optimum sit electurum esse promittit.
  Et mersor civilibvs vndis. 16.1
  Inter Stoicam et Epicuream iactari se ait, et ideo se
undis ciuilibus mergi dixit, quia Stoici administrationem rei
p. probant, Epicurei uoluptatem, unde furtim relabi se ad
eam ait. 5
  Rigidvsqve satelles. Bene rigidus secundum Stoicen. 17.1
  Nvnc in Aristippi. Quia Aristippus Epicureae princeps. 18.1
  Nox longa qvib<v>s mentitvr amica. Sicut longa nox est 20.1
his, qui amicae aduentum falsi expectant, uel qui per diem
operantur, ut illis dies longus est.
  Non possis ocvlo qvantvm contendere. 28.1
  His respondet, qui a studio sapientiae deterrentes negant
perfectam sapientiam quemquam adsecutum, dicens con-
tentos nos esse debere quantulocumque adfectu, quo carentes
utique deteriores erimus. 5
  Lavdis amore tvmes. 36.1
  Ait inanis gloriae cupiditatem ut perniciosum uitium
ex[s]p<i>ationibus quibusdam sanari posse; [ait] itaque decenter
subicit '<ter> p<u>re lecto libello'; uelut ad sacrificandum caste
ac lotis manibus accedendum putat. 5
  Inpiger extremos cvrris mercator ad Indos. Hoc loco 45.1
Theognidis uersus imitatus est, qui ait:
    Χρὴ πενίην φεύγοντα[ς] καὶ ἐς βαθυκήτεα πόντον
    Φεύγειν καὶ πετρῶν, Κύρ[η]ν[ι]ε κατ’ ἠλ<ι>βάτων.
  Et circvm compita pvgnax. 49.1
  Similitudine admonet, ut a paruis ad maiora bona cupi-
ditates conferamus.
  O cives, cives, qvaerenda pecvnia primvm est. Ad ianos 53.1
eos, qui sunt in regione basilicae Pauli, faeneratores consi-
stunt, a quibus uult tamquam a magistris doceri populum,
nequid pluris pecunia[m] habeant. Vnus enim illic ianus in
summo, alius in imo est, quos haec inducit monere. 5
  Haec recinvnt ivvenes. 55.1
  Recinunt: adsentiuntur, et quasi respondent.
  Roscia, dic sodes. Lex Roscia est, qua cauetur, ut pro- 62.1
ximis ab horchestra XIIII gradibus spectent, quibus census
est #¹¹⁰⁷ <CCCC>.
  In hoc ergo ait unum quemque laborare, ut amplius
patrimonium habeat, ut in quattuordecim ordinibus sedens 5
propius spectet Puppi poemata. Contra pueri lusu cantare
solent:
    Rex erit qui recte faciet, qui non faciet non
      erit.
  Quam <n>eniam meliorem ait, quia non diuitiis, sed uir- 10
tutibus honor habeatur. [Haec lex Roscia equitibus data est,
ut in primis XIIII gradibus sederent eorum ii, qui #¹¹⁰⁷ CCCC
haberent.]
  Et maribvs Cvriis. Mares nunc pro fortissimis posuit. 64.1
  Respondit, referam: 'qvia me vestigia terrent'. 74.1
  Ad paradoxa Stoicorum descensum sibi facit, et ostendit,
quae sibi populus contraria faciat.
  Luci<li>ana sunt haec. A fabella ergo Aesopia
arguit inter se repugnantiam hominum dicens beluam mul- 5
torum capitum esse.
  Idem eadem possvnt horam dvrare. 82.1
  Vtraque haec a Stoicis dicuntur in insaniam uulgi, pri-
mum quod inter se dissideant, deinde quod a semet ipsis
mutant subinde proposita.
  Si[c] cvratvs inaeqvali tonsore capillos. Hoc ait: rides, 94.1
cum in me uides culpam aut tonsoris, aut uestiarii, cum ego
mihi ipse contraria facio, non rides.
  Insanire pvtas sollemnia <me> neqve rides. 101.1
  Insaniam illam, quam sustineo, cred<i>s mihi sollemnem
fac<tu> et necessariam esse et ideo non rides.
  Rervm tvtela mearvm. 103.1
  Maecenati hoc ait.
  Praecipve sanvs, nisi cvm pitvita molesta est. In no- 108.1
uissimo seueritatem Stoicorum <s>ic eludit quasi furtim ad
Aristippum relabens.
  Praecipve sanvs, nisi cvm pitvita molesta est.
  Nisi cum κενοδοξία inpedit. 5