Fuit hic vitae laetissimae, eruditus in litteris, Ha-
|
5.1.1
|
driano, ut malivoli locuntur, acceptior forma quam
|
|
moribus. in aula diu non fuit, in vita privata etsi
|
2.1
|
m<i>nus probabilis, minus tamen reprehendendus ac me-
|
|
mor familiae suae, comptus, decorus, pulchritudinis
|
|
regiae, oris venerandi, eloquentiae celsioris, versu faci-
|
|
lis, in re publica etiam non inutilis. huius voluptates ab
|
3.1
|
his, qui vitam eius scripserunt, multae feruntur, e<t>
|
|
quidem non infames sed aliquatenus diffluentes. nam
|
4.1
|
te<t>rafarmacum, seu potius pentefarmacum, quo postea
|
|
semper Hadrianus est usus, ipse dicitur repperisse,
|
|
hoc est sumen, fasianum, pavonem, pernam crustu-
|
|
latam et aprunam. de quo genere cibi aliter refert
|
5.1
|
Marius Maximus, non pent<e>farmacum sed te<t>rafarma-
|
|
cum appellans, ut et nos ipsi in eius vita persecuti
|
|
sumus. fertur etiam aliud genus voluptatis, quod Ve-
|
6.1
|
rus invenerat. nam lectum eminentibus quattuor ana-
|
7.1
|
cliteriis fecerat minuto reticulo undique inclusum eum-
|
|
que foliis rosae, quibus demptum esset album, replebat
|
|
iacensque cum concubinis velamine de liliis facto se
|
|
tegebat unctus odoribus Persicis. iam illa frequentan-
|
8.1
|
tur a nonnullis, quod et accubitationes ac mensas de
|
|
rosis ac liliis fecerit et quidem purgatis. quae etsi
|
|
non decora, non tamen ad perniciem publicam prompta
|
|
sunt. atque idem Ovidii libros Amorum ad verbum memoriter
|
9.1
|
scisse fertur, idem Apicii, ut ab aliis relatum, in lecto
|
|
semper habuisse, idem Martialem epigrammaticum poetam,
|
|
Vergilium suum dixisse. iam
|
10.1
|
illa leviora quod cursoribus suis exemplo Cupidinum
|
|
alas frequenter adposuit eosque ventorum nominibus
|
|
saepe vocitavit, Boream alium, alium Notum et item
|
|
Aquilonem aut Circium ceterisque nominibus appel-
|
5
|
lans et indefesse atque inhumaniter faciens cursitare.
|
|
idem uxori conquerenti de extraneis voluptatibus
|
11.1
|
dixisse fertur: 'patere me per ali<a>s exercere cupiditates
|
|
meas: uxor enim dignitatis nomen est, non voluptatis.'
|
|