De Pyrronis philosophis quaedam deque Academicis strictim notata; 11.5.pr.1
deque inter eos differentia.
  Quos Pyrronios philosophos uocamus, hi Graeco cogno- 1.1
mento σκεπτικοί appellantur; id ferme significat quasi 'quae- 2.1
sitores' et 'consideratores'. Nihil enim decernunt, nihil 3.1
constituunt, sed in quaerendo semper considerandoque sunt,
quidnam sit omnium rerum, de quo decerni constituique
possit. Ac ne uidere quoque plane quicquam neque audire sese 4.1
putant, sed ita pati adficique, quasi uideant uel audiant,
eaque ipsa, quae adfectiones istas in sese efficiant, qualia et
cuiusmodi sint, cunctantur atque insistunt, omniumque
rerum fidem ueritatemque mixtis confusisque signis ueri 5
atque falsi ita inprensibilem uideri aiunt, ut, quisquis homo
est non praeceps neque iudicii sui prodigus, his uti uerbis
debeat, quibus auctorem philosophiae istius Pyrronem esse
usum tradunt: οὐ μᾶλλον οὕτως ἔχει τόδε ἢ ἐκείνως ἢ οὐθετέρως.
Indicia enim rei cuiusque et sinceras proprietates negant 10
posse nosci et percipi, idque ipsum docere atque ostendere
multis modis conantur. Super qua re Fauorinus quoque 5.1
subtilissime argutissimeque decem libros composuit, quos
Πυρρωνείων τρόπων inscribit.
  Vetus autem quaestio et a multis scriptoribus Graecis 6.1
tractata, an quid et quantum Pyrronios et Academicos
philosophos intersit. Vtrique enim σκεπτικοί, ἐφεκτικοί,
ἀπορητικοί dicuntur, quoniam utrique nihil adfirmant nihil-
que comprehendi putant. Sed ex omnibus rebus proinde uisa 5
fieri dicunt, quas φαντασίας appellant, non ut rerum ipsarum
natura est, sed ut adfectio animi corporisue est eorum, ad
quos ea uisa perueniunt. Itaque omnes omnino res, quae 7.1
sensus hominum mouent, τῶν πρός τι esse dicunt. Id uerbum
significat nihil esse quicquam, quod ex sese constet, nec
quod habeat uim propriam et naturam, sed omnia prorsum
ad aliquid referri taliaque uideri esse, qualis sit eorum 5
species, dum uidentur, qualiaque apud sensus nostros, quo
peruenerunt, creantur, non apud sese, unde profecta sunt.
Cum haec autem consimiliter tam Pyrronii dicant quam 8.1
Academici, differre tamen inter sese et propter alia quaedam
et uel maxime propterea existimati sunt, quod Academici
quidem ipsum illud nihil posse comprehendi quasi compre-
hendunt et nihil posse decerni quasi decernunt, Pyrronii ne 5
id quidem ullo pacto uerum uideri dicunt, quod nihil esse
uerum uidetur.