CAPITVLA LIBRI QVINTI
  I Quod Musonius philosophus reprehendit inprobauitque pr.5.1.1
laudari philosophum disserentem a uociferantibus et in
laudando gestientibus.
  II Super equo Alexandri regis, qui Bucephalas appella- 2.1
tus est.
  III Quae causa quodque initium fuisse dicatur Protagorae 3.1
ad philosophiae litteras adeundi.
  IV De uerbo 'duouicesimo', quod uolgo incognitum, set 4.1
a uiris doctis multifariam in libris scriptum est.
  V Cuiusmodi ioco incauillatus sit Antiochum regem 5.1
Poenus Hannibal.
  VI De coronis militaribus; quae sit earum triumphalis, 6.1
quae obsidionalis, quae ciuica, quae muralis, quae castren-
sis, quae naualis, quae oualis, quae oleaginea.
  VII 'Personae' uocabulum quam lepide interpretatus sit 7.1
quamque esse uocis eius originem dixerit Gauius Bassus.
  VIII Defensus error a Vergilii uersibus, quos arguerat 8.1
Iulius Hyginus grammaticus; et ibidem, quid sit lituus;
deque ἐτυμολογίᾳ uocis eius.
  IX Historia de Croesi filio sumpta ex Herodoti libris. 9.1
  X De argumentis, quae Graece ἀντιστρέφοντα appellantur, 10.1
a nobis 'reciproca' dici possunt.
  XI Biantis de re uxoria syllogismum non posse uideri 11.1
ἀντιστρέφειν.
  XII De nominibus deorum populi Romani Diouis et 12.1
Vediouis.
  XIII De officiorum gradu atque ordine moribus populi 13.1
Romani obseruato.
  XIV Quod Apion, doctus homo, qui Plistonices appellatus 14.1
est, uidisse se Romae scripsit recognitionem inter sese
mutuam ex uetere notitia hominis et leonis.
  XV Corpusne sit uox an ἀσώματον, uarias esse philo- 15.1
sophorum sententias.
  XVI De ui oculorum deque uidendi rationibus. 16.1
  XVII Quam ob causam dies primi post Kalendas, Nonas, 17.1
Idus atri habeantur; et cur diem quoque quartum ante
Kalendas uel Nonas uel Idus quasi religiosum plerique
uitent.
  XVIII An quid et quantum differat historia ab annalibus; 18.1
superque ea re uerba posita ex libro rerum gestarum Sem-
pronii Asellionis primo.
  XIX Quid sit adoptatio, quid item sit adrogatio, quan- 19.1
tumque haec inter se differant; uerbaque eius quae qualiaque
sint, qui in liberis adrogandis super ea re populum rogat.
  XX Quod uocabulum Latinum soloecismo fecerit Capito 20.1
Sinnius, quid autem id ipsum appellauerint ueteres Latini;
quibusque uerbis soloecismum definierit idem Capito
Sinnius.
  XXI 'Pluria' qui dicat et 'compluria' et 'compluriens', 21.1
non barbare dicere, sed Latine.