Sic te diva potens Cypri. 1.3.pr.1
  Ad nauem loquitur, qua Vergilius Athenas petierat,
adorans eam, ut eum incolumen perferat.
  Sic fratres Helenae lvcida sidera. Σχῆμα ἐφεξήγησις, 2.1
[quia fratres Helenae lucida sidera sunt,] ut Vergil.:
    Effugimus scopulos Ithacae L<a>e<r>tia regna.
  Constat autem hodieque inter nautas Castoris et Pollucis
stellas plerumque nauibus infestas esse. 5
  <Praeter Iapyga>. Iapyx uent<u>s a regione, unde flat, di-
citur. Iapygia autem est, quae nunc Apulia appellatur. Si-
<g>(nificat) ergo optim<e> hoc uento ex Italia Athenas nauigari,
et idcirco optat, ne alius flet, quam ipse, nauiganti Vergilio.
  Qvae tibi c. d. V. Ambiguum, utrum debes finibus 5-6.1
Atticis an finibus Atticis reddas accipiendum sit.
  Et serves animae dimidivm meae. 8.1
  Suauiter hoc dictum secundum illam amicitiae defini-
tionem, qua philosophi utuntur:
    Μία ψυχὴ ἐν δυσὶν σώμασι κειμένη.
  Illi robvr et aes t. c. <p.> e. Exsecratur eum, qui 9-10.1
primus ausus sit nauigare, dicitque eum durissimo corde ac
pectore fuisse, qui tanta pericula non timuerit. Habet autem
hic quiddam Homericum:
    Χάλκεον δέ μοι ἦτορ ἐν<ε>ίη 5
[id est ferreum pectus].
  Nec rabiem Noti qvo n. a. H. m. 14-16.1
  Arbitrum pro rectore posuit. Significat autem in Adria-
tico sinu neminem magis Noto uento saeuire; per quod ui-
detur ibi dominationem exercere, uel ad extollendos fluctus,
cum saeuit, uel ad placandos, cum flare desinit. 5
  Qvem mortis t. g. q. s. o. m<on>s. natantia. 17-18.1
  Quam mortem, inquit, abhorrere potest, qui monstra
maris et asperrima saxa sine lacrimis uidere potuit?
  Infamis scopvlos ait propter atrocitatem naufragiorum, 20.1
quae ibi multi patiuntur.
  Ceravnia montes sunt Epiri.
  Neqviqvam d. a. p. O. d. <t.> 21-23.1
  Prospexerat, inquit, natura hominibus, ut terrae, quibus
sine periculo utere<nt>ur, a mari discernerentur, sed hoc frustra,
cum iam audeat humana temeritas etiam mari se committere.
  Avdax Iapeti genvs. Prometheum significat, de quo 27.1
nota fabula est, ignem eum furtim a caelo hominibus adtu-
lisse, et inuexisse terris multas calamitates.
  Post ignem aetheria domo svblat. Hesiodus ait, 29-30.1
cum ignis e caelo furto Promethei subductus esset, Pandoram
inmissam terris poenae causa[m]. Nam per eam mulierem
patefacto dolio erupisse omnium pestium genera, quibus ho-
mines laborarent. Secundum eam opinionem haec dicuntur. 5