Angvstam amice. Suadet breuiorem ui[t]am faci[o]lio- 3.2.pr.1
remque esse pauperi ad beatam uitam, si ita instituatur, ut
in subiectis ostendit.
  Robvstvs acri militia pver. Hoc est: cum iam robustus 2.1
est, ac per hoc: cum adulescens est.
  Acri militia aut 'in acri militia' accipe aut 'per acrem
militiam'.
  Et Parthos feroces. Parthos pro quibuslibet hostibus 3.1
accipe.
  Illvm ex moenibvs hosticis m. b. t. p. 6-8.1
  Tam clarus sit, inquit, in gloria bellicarum rerum adu-
lescens, ut uulgo etiam mulieribus et puellis hostium notus
sit, quae utique nisi frequentes in bello non conspiciunt.
  Aspervm tactv leonem. 10-11.1
  Hoc est: qui tam asper est, ut leo. Asperum tactu
autem, qui, si tactus est, id est laesus, asperatur.
  Mors et fvgacem p. v. Hic ostendit eos maxime in 14.1
bello periclitari, qui fugiunt.
  Virtvs repvlsae nescia sord. 17.1
  Haec de Stoicorum secta sunt, qui dicunt uirtutem solam
sufficere ad uitam beatam. Repulsam autem generaliter ac-
cipe pro infamia ac turpitudine. Hoc enim ait: uirtus infamis
ac sordida numquam esse potest. 5
  Nec svmit avt ponit s. a. <p. a.> Id est: nec in 19-20.1
potestate populi est, <honor>etur nec<ne>, quia non alius illi
inferre potest, quod in ipsa positum est.
  Negata temptat i[n]ter via. Negata scilicet hominibus. 22.1
His autem intellegi uult per uirtutem adquirere posse homines
inmortalitatem, qui mortali condicione sunt.
  Est et fideli tvta silentio merces: inter uirtutes scilicet. 25-26.1
  Vetabo qvi Ce<r>eris sacrvm vvlga[ve]rit archanae. 26.1
  Absit, inquit, ut sub eodem tect<o> m<o>r<er a>ut cum his
nauigem, qui linguam suam usque ad proditionem myste-
riorum Ce<r>eris producunt.
  Raro antecedentem scelestvm d. p. P. c. Hoc pro- 31-32.1
ximum est illi, quod dicitur, deos iratos pedes lanatos
habere, quia nonnumquam tarde ueniunt nocentibus. Se-
cund<u>m hoc ergo 'Poena pede claudo' nunc dicta est, quam
raro deseruisse antecedentem scelestum ait, significans difficile 5
non persequi eum, cui ob meritum aliquod debetur.