Caelo svpinas si tvleris manvs. Hac ὠ<ι>δῆ<ι> quandam 3.23.pr.1
Fidylen adloquitur, dicens ei deos puris manibus et bona
conscientia colendos esse.
  Supinas, id est: supplices, ut Vergilius: 1.1
      Tendoque supinas
    Ad caelum cum uoce manus.
  Pomifer<o> anno, pro pomifera parte anni, id est tem- 8.1
pore autumnali, quod est graue ac pestilens.
  Nam qvae nivali pascitvr Algido devota. 9-10.1
  Dicit aliud conuenire pontificibus, aliud qui priuat<i> suos
lares orant. Illos enim hostias magnas diis immolare debere,
hos autem myrto et marino rore contentos esse debere.
  Nam qvae nivali pascitvr Algido devota qvercvs inter 5
et ilices. Deuota[m autem] absolute dicitur, et significat diis
destinatam. Ordo est autem: niuali pascitur Algido inter quer-
cus et ilices.
  Coronante<m> marino rore deos. Marinum rorem 15-16.1
hodieque in Italia uirgultum quoddam appellant.
  Inmvnis aram si tetigit manvs. 17.1
  Subaudiendum extrinsecus 'scelerum' aut quid tale,
quia 'inmunem scelerum' manum uult intellegi, id est a sce-
leribus puram, quam dicit blandiorem diis esse farre et granis
salis sacrificantem, quam si sumptuosa hostia sacrificet. 5
  Non svmptvosa blandior hostia. 18.1
  [Non] nominatiui casus sunt 'sumptuosa' et 'hostia', quia
sensus est: Non blandior diis sumptuosa hostia per sacri-
ficium, quam manus, quae innocens farre et saliente mica
sacrificat. Salientem autem micam salis granum intellege, 5
quod saliat, cum in ignem missum sit.