Scribit non amare se unam sectam plus alia. <In qua 1.6.pr.1
<i>am egloga Hieronymi sectam commenda<t>, qui summum bo-
num indolentiam <ait>, quam Graeci ἀπονίαν nominant.>
  Nihil admirari prope res. Nullae sectae obligatum se ait,
ideo quia nulla maior<em> res perturbationem animis parat, 5
quam siquis alia tamquam bona concupiscit, alia tamquam
mala timet. Eum ergo, qui se in rebus omnibus gratiae odio-
que exemerit, securum uiuere posse significat.
  Insani sapiens. Perinde pronuntiandum, ac si <p>er <s>e 15.1
dixisset.
  Et artes svs<p>i<c>e. 17-18.1
  Potest et sus<p>i<c>e subdistingui.
  Gavde[s] qvod spectant ocvli. 19.1
  Hoc in gloriae cupiditatem dicit.
  In apricvm proferet aetas. 24.1
  In apricum: in apertum significat, hoc est: in lumen,
in solem.
  Porticvs Agrippae. In Agrippae enim porticu et Appia 26.1
uia maxime conspicui uidebantur. In his ergo conspicuo ait
ad mortem eundum esse, quo peruenerunt etiam reges Romani.
  Si latvs avt renes morbo temptantvr acvto. 28.1
  Ad recte uiuendum uirtutem solam proficere ait. Alias
deinde res sic optat, quo modo consequatur: dicit diuitias
primum, deinde honorem et gratiam, deinde cenas, non in-
uenuste usus ad omnia despicienda rerum contumelia inlata 5
mentione cenarum.
  Hoc age delic<i>is. Si ita contemnis uirtutem, ut non 31.1
summum bonum eam, sed uerba existimes, si religione non
mouearis, ut lucos sacros in hoc put<e>s stare, ut ligna homi-
nibus praestent, relinque haec et quae miraris sequere.
  Decorat Svadela Venvsqve. Ordo: Et Venus Suadela. 38.1
Suadela autem epitheton est Veneris, quae a Graecis Πιθὼ
[a nobis Venus] accipitur.
  Eget aeris Cappadocvm rex. 39.1
  Hoc ait: noli committere, ut ege<a>s quod optimum ducis.
  Caerite cera. Hoc ideo, quia uictis Caeritibus Romani 62.1
in percutiendo foedere non dederunt suffragii ferendi ius,
quod ignominiosum fuit.
  Remigivm vitiosvm. Remigium uitiosum Vlixis συνεκ- 63.1
δοχικῶς socios eius dicit.
  Quos uitiosos ideo ait, quia nec apud Circen poculis eius,
nec apud Syrenas cantibus sibi temperare potuerunt.
  Si, Mimnermvs vti censet. Mimnermus elegiarum scri- 65.1
ptor fuit. [In quadam egloga Hieronymi sectam commendans,
qui summum bonum indolentiam, quam Graeci ἀπονίαν nomi-
nant, molestias] amor<e>s plus incommodi quam gaudii habere
demonstrat. 5