Qvintvs Adsentior frater, ut quod est 2.11.1
rectum uerumque, <aeternum quoque> sit, neque cum
litteris, quibus scita scribuntur, aut oriatur aut occi-
dat.
  Marcvs Ergo ut illa diuina mens summa lex 5
est, item quom in homine est perfecta <ratio, sedet> in
mente sapientis. Quae sunt autem uarie et ad tempus
descriptae populis, fauore magis quam re legum
nomen tenent. Omnem enim legem, quae quidem
recte lex appellari possit, esse laudabilem quidam 10
talibus argumentis docent. Constat profecto ad
salutem ciuium ciuitatumque incolumitatem uitamque
hominum quietam et beatam inuentas esse leges,
eosque qui primum eiusmodi scita sanxerint, populis
ostendisse ea se scripturos atque laturos, quibus illi 15
adscitis susceptisque honeste beateque uiuerent, quae-
que ita conposita sanctaque essent, eas leges uidelicet
nominarunt. Ex quo intellegi par est, eos qui perni-
ciosa et iniusta populis iussa descripserint, quom
contra fecerint quam polliciti professique sint, quiduis 20
potius tulisse quam leges, ut perspicuum esse possit,
in ipso nomine legis interpretando inesse uim et sen-
tentiam iusti et ueri legendi.
  Quaero igitur a te, Quinte, sicut illi solent: 12.1
quo si ciuitas careat, ob eam ipsam causam quod
eo careat, pro nihilo habenda sit, id estne numeran-
dum in bonis?
  Qvintvs Ac maxumis quidem. 5
  Marcvs Lege autem carens ciuitas estne ob
<id> ipsum habenda nullo loco?
  Qvintvs Dici aliter non potest.