Quid est igitur, inquit, quod requiras?
|
2.8.5
|
Dicam, inquam, et quidem discendi causa magis,
|
|
quam quo te aut Epicurum reprehensum velim.
|
|
Ego quoque, inquit, didicerim libentius si quid attu-
|
|
leris, quam te reprehenderim.
|
|
Tenesne igitur, inquam, Hieronymus Rhodius quid
|
10
|
dicat esse summum bonum, quo putet omnia referri
|
|
oportere?
|
|
Teneo, inquit, finem illi videri nihil dolere.
|
|
Quid? idem iste, inquam, de voluptate quid sentit?
|
|
Negat esse eam, inquit, propter se expetendam.
|
9.1
|
Aliud igitur esse censet gaudere, aliud non dolere.
|
|
Et quidem, inquit, vehementer errat; nam, ut paulo
|
|
ante docui, augendae voluptatis finis est doloris omnis
|
|
amotio.
|
5
|
Non dolere, inquam, istud quam vim habeat postea
|
|
videro; aliam vero vim voluptatis esse, aliam nihil do-
|
|
lendi, nisi valde pertinax fueris, concedas necesse est.
|
|
Atqui reperies, inquit, in hoc quidem pertinacem;
|
|
dici enim nihil potest verius.
|
10
|
Estne, quaeso, inquam, sitienti in bibendo voluptas?
|
|
Quis istud possit, inquit, negare?
|
|
Eademne, quae restincta siti?
|
|
Immo alio genere; restincta enim sitis stabilitatem
|
|
voluptatis habet, inquit, illa autem voluptas ipsius
|
15
|
restinctionis in motu est.
|
|
Cur igitur, inquam, res tam dissimiles eodem nomine
|
|
appellas?
|
|
Quid paulo ante, inquit, dixerim nonne meministi,
|
10.1
|
cum omnis dolor detractus esset, variari, non augeri
|
|
voluptatem?
|
|