Haec, quae praeposita dicimus, partim sunt per se 3.56.1
ipsa praeposita, partim quod aliquid efficiunt, partim
utrumque, per se, ut quidam habitus oris et vultus, ut
status, ut motus, in quibus sunt et praeponenda quae-
dam et reicienda; alia ob eam rem praeposita dicentur, 5
quod ex se aliquid efficiant, ut pecunia, alia autem ob
utramque rem, ut integri sensus, ut bona valitudo. De 57.1
bona autem fama—quam enim appellant εὐδοξίαν,
aptius est bonam famam hoc loco appellare quam
gloriam—Chrysippus quidem et Diogenes detracta
utilitate ne digitum quidem eius causa porrigendum 5
esse dicebant; quibus ego vehementer assentior. qui
autem post eos fuerunt, cum Carneadem sustinere non
possent, hanc, quam dixi, bonam famam ipsam propter
se praepositam et sumendam esse dixerunt, esseque
hominis ingenui et liberaliter educati velle bene audire 10
a parentibus, a propinquis, a bonis etiam viris, idque
propter rem ipsam, non propter usum, dicuntque, ut
liberis consultum velimus, etiamsi postumi futuri sint,
propter ipsos, sic futurae post mortem famae tamen
esse propter rem, etiam detracto usu, consulendum. 15
  Sed cum, quod honestum sit, id solum bonum esse 58.1
dicamus, consentaneum tamen est fungi officio, cum id
officium nec in bonis ponamus nec in malis. est enim
aliquid in his rebus probabile, et quidem ita, ut eius
ratio reddi possit, ergo ut etiam probabiliter acti ratio 5
reddi possit. est autem officium, quod ita factum est,
ut eius facti probabilis ratio reddi possit. ex quo in-
tellegitur officium medium quiddam esse, quod neque
in bonis ponatur neque in contrariis. quoniamque in
iis rebus, quae neque in virtutibus sunt neque in vitiis, 10
est tamen quiddam, quod usui possit esse, tollendum
id non est. est autem eius generis actio quoque quae-
dam, et quidem talis, ut ratio postulet agere aliquid et
facere eorum. quod autem ratione actum est, id officium
appellamus. est igitur officium eius generis, quod nec 15
in bonis ponatur nec in contrariis.