apud Matium: 'obsceni interpres funesti- 7.95.4
que ominis auctor.' obscenum dictum ab scena; eam ut †Graeci aut 96.1
Accius scribit sc<a>ena. (in pluribus verbis A ante E
alii ponunt, alii non, ut quod partim dicunt <scaeptrum, partim> scep-
trum, alii Plauti Faeneratricem, alii Feneratricem; sic faenisicia ac
f[o]enisicia, ac rustici pappum M[a]esium, non Maesium, a quo Lucilius 5
scribit: 'Cecilius <pretor> ne rusticus fiat'): quare turpe
ideo obscaenum, quod nisi in scaena[m] palam dici non debet.
potest vel ab eo quod pueri[li]s turpicula res in collo quaedam sus- 97.1
penditur, ne quid obsit, [u]bonae sc<a>evae causa sc<a>evola appellata.
ea dicta ab scaeva, id est sinistra, quod quae sinistra sunt bona
auspicia existimantur; a quo dicitur comitia aliudve quid †sit dixi
aut sinistra quae nunc est. id a graeco est, quod hi sinistram vocant 5
σκαιάν; quare, quod dixi, <ob>scaenum omen est omen turpe,
quod unde [id] dicitur, osmen, e quo S extritum.
  apud Plautum: 'quia ego antehac te amavi <et mihi 98.1
amicam esse crevi'. crevi> valet constitui: itaque heres cum constituit
se heredem esse, dicitur 'cernere', et cum id fecit, 'crevisse.'
  apud eundem quod est: 'mi frequentem operam dedistis' 99.1
valet assiduam: itaque qui adest assiduus fere et quom oportet,
[h]is frequens, <cui infrequens> opponi solet. itaque illud quod eae-
dem mulierculae dicunt: '<pol ist>o quidem nos pretio †ptanti
est frequentare: ita in prandio nos lepide ac nitide accepisti' apparet 5
dicere: facile est curare ut <adsidue> adsimus, cum tam bene nos accipias.
  apud Ennium: 'decretum est stare <atque fodari> 100.1
corpora telis.' hoc verbum Ennii dictum a fodiendo, a quo fossa.