quare cum, ut in vestitu <a>edificiis, sic in supellectile cibo 8.30.1
ceterisque omnibus quae usus <causa> ad vitam sunt assumpta domi-
netur inaequabilitas, in sermone quoque, qui est usus causa constitu-
tus, ea non repudianda.
  quod si quis duplicem putat esse summam, ad quas metas 31.1
naturae sit perveniendum in usu, utilitatis et elegantiae, quod non
solum vestiti esse volumus ut vitemus frigus, sed etiam ut videamur
vestiti esse honeste, non domum habere ut simus in tecto et tuto
solum, quo[d] necessitas contruserit, sed etiam ubi voluptas retineri 5
possit, non solum vasa ad victum habilia, sed etiam figura bella atque
ab artifice * * * * , quod aliud homini, aliud humanitati satis est;
quodvis sitienti homini poculum idoneum, humanitati <ni>si bellum
parum; sed cum discessum e<s>t ab utilitate ad voluptatem, tamen
in eo ex dissimilitudine plus voluptatis quam ex similitudine s<a>epe 10
capitur: quo nomine et gemina conclavia dissimiliter poliunt et lectos 32.1
non omnis paris magnitudine ac figura faciunt. quod <si> esse[n]t
analogia petenda supellectili, omnis lectos haberemus domi ad unam
formam et aut cum fulcro aut sine eo, nec cum ad tricliniarem gra-
dum, non item ad cubicularem; neque potius delectaremur supellectile 5
distincta quae esset ex ebore * * * * rebus disparibus figuris quam
grabattis, qui ἀνὰ λόγον ad similem formam plerumque eadem ma-
teria fiunt. quare aut negandum nobis disparia esse iucunda aut, quo-
niam necesse est confiteri, dicendum verborum dissimilitudine<m>, quae
sit in consuetudine[m], non esse vitandam. 10
  quod si analogia sequenda est nobis, aut ea observanda est 33.1
quae est in consuetudine aut quae non est. si ea quae est sequenda
est, praeceptis ni[c]hil opus est, quod, cum consuetudinem sequemur,
ea nos sequetur; si quae non est in consuetudine, qu<a>eremus: ut
quisque duo verba in quattuor formis finxeri[n]t similiter, quamvis 5
haec nolemus, tamen erunt sequenda, ut †Iuppiti, Marspitrem. quas
si quis servet analogias, pro insano sit reprehendendus. non ergo ea
est sequenda.