quare ni[c]hil est, quod dicunt Theona et Diona
|
9.42.1
|
non esse similis, si alter est <A>ethiops, alter [g]albus, si analogia
|
|
rerum dissimilitudines adsumat ad discernendum vocis verbi figuras.
|
|
quod dicunt simile sit necne nomen nomini im-
|
43.1
|
pudenter Aristarc<h>um praecipere oportere spectare non solum ex
|
|
recto, sed etiam ex eorum vocandi casu: esset enim deridiculum, si
|
|
similes inter se parentes sint, de filiis iudicare: qui errant, quod non
|
|
ab eo<rum> obliquis casibus fit, ut recti simili facie ostendantur, sed
|
5
|
propter eos facilius perspici similitudo potest eorum quam vim ha-
|
|
bea[n]t, ut lucerna in tenebris allata non facit quae ibi sunt posita
|
|
similia sint, sed ut videantur, quae sunt quoius <mo>di[s] sint. quid
|
44.1
|
similius videtur quam in his est extrema littera crux Phryx? quas,
|
|
qui audit voces, auribus discernere potest nemo, cum easdem non esse
|
|
similes ex aliis verbis intellegamus, quod cum sit cruces et Phryges
|
|
et de his extremis syllabis exemptum sit E, ex altero fit, ut ex C et
|
5
|
S, crux, ex altero G et S, Phryx. quod item apparet, cum est demptum
|
|
S: nam fit unum cruci, alterum Phrygi.
|
|
quod aiunt, cum in maiore parte orationis non
|
45.1
|
sit similitudo, non esse analogian, dupliciter stulte dicunt, quod et in
|
|
maiore parte est et si in minore parte [est et si in minore] sit, tamen
|
|
sit [in maiore], nisi etiam nos calceos negabunt habere, quod in
|
|
maiore parte corporis calceos non habeamus.
|
5
|
quod dicunt nos †dissimilitudinem: itaque in
|
46.1
|
vestitu in supellectile delectari varietate, non paribus subuculis uxoris,
|
|
respondeo, si varietas iucunditas, magis varium esse in quo alia sunt
|
|
similia, alia non sunt: itaque sicut abacum argento ornari, ut alia
|
|
<paria sint, alia> disparia, sic orationem.
|
5
|