item reprehendunt quidam, quod putant idem esse sacrific[i]o 9.105.1
et sacrificor, [e]lavat et lavatur; quod sit an non, nihil commovet
analogian, dum sacrifico qui dicat servet sacrificabo et sic per totam
formam, ne dicat sacrificaturus aut sacrificatus sum: haec enim inter
se non conveniunt. apud Plautum cum dicit: 'piscis 106.1
ego credo qui usque dum vivunt lavant diu minus lavari quam haec
lavat Phronesium', ad lavant lavari non convenit, ut I sit postremum,
sed E; ad lavantur analogia lavari reddit: quod Plauti aut librarii
mendum si est, non ideo analogia, sed qui scripsit est reprehenden- 5
dus. omnino et lava[n]t et lavatur dicitur separatim recte in rebus
certis, quod puerum nutrix lava<t>, puer a nutrice lavatur, nos in
balneis et lavamus et lavamur. sed consuetudo alterum utrum cum 107.1
satis haberet, in toto corpore potius utitur lavamur, in partibus lava-
mus, quod dicimus lavo manus, sic pedes et cetera. quare e balneis
non recte dicunt lavi, lavi manus recte. sed quoniam in balneis lavor
lautus sum, sequitur, ut contra, quoniam est soleo, oporte<a>t dici 5
solui, ut Cato et Ennius scribit, non ut
dicit volgus, solitus sum, debere dici; neque propter haec, quod
discrepant in sermone pauca, minus est analogia, ut supra dictum
est.
  item cur non sit analogia, afferunt, quod ab similibus similia 108.1
non declinentur, ut ab dolo et colo: ab altero enim dicitur dolavi, ab
altero colui; in quibus assumi solet aliquid, quo facilius reliqua di-
cantur, ut i<n> Murmecidis operibus minutis solet fieri: igitur in
verbis temporalibus, quo<m> similitudo s<a>epe sit confusa, ut discerni 5
nequeat, nisi transieris in aliam personam aut in tempus, quae pro-
posita sunt no<n e>sse similia intellegitur, cum transitum est in se-
cundam personam, quod alterum est dolas, alterum colis. itaque in 109.1
reliqua forma verborum suam ut[e]r<um>que sequitur formam. utrum
in secunda forma verb[or]um temporale habeat in extrema syllaba
AS an IS a<u>t ES, ad discernendas similitudines interest: quocirca ibi
potius index analogiae quam in prima, quod ibi abstrusa est dissi- 5
militudo, ut apparet in his meo, neo, ruo: ab his enim dissimilia fiunt
transitu, quod sic dicuntur meo meas, neo nes, ruo ruis, quorum
unumquodque suam conservat similitudinis formam.